1 - WYPEŁNIJ FORMULARZ
Uzupełnij dane kontaktowe oraz informacje na temat zakupionego produktu. Postaraj się jak najlepiej opisać występujący problem. Określ swoje żądania co do sposobu realizacji reklamacji Po wszystkim wydrukuj formularz i podpisz.
2 - DOSTARCZ NAM TOWAR
Masz na to dwa sposoby:
Osobiście
Przynieś towar do jednego z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu,
Wysyłkowo
lub wyślij produkt na adres: Polar Sport Sp. z o.o. ul. Sienna 15, 31-041 Kraków z dopiskiem
Do przesyłki załącz wydrukowany formularz oraz dowód zakupu.
Dowód zakupu to: paragon lub kopia paragonu, potwierdzenie transakcji z konta bankowego lub potwierdzenia transakcji, numer zamówienia Prosimy aby reklamowane towary były czyste i suche.
3 - PRZYJĘCIE REKLAMACJI
Po dostarczeniu towaru, otrzymasz potwierdzenie przyjęcia reklamacji wraz z numerem referencyjnym Twojej reklamacji.
Mamy 14 dni
Zobowiązujemy się do przekazania Ci informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji do 14 dni od otrzymania przesyłki.