Wspinaczka w super cenach ponad 1000 produktów >>>

Zapisz się do newslettera i nie przegap okazji na super rabaty ZOBACZ ->

1 - WYPEŁNIJ FORMULARZ

Uzupełnij dane kontaktowe oraz informacje na temat zakupionego produktu. Postaraj się jak najlepiej opisać występujący problem. Określ swoje żądania co do sposobu realizacji reklamacji Po wszystkim wydrukuj formularz i podpisz.


2 - DOSTARCZ NAM TOWAR

Masz na to dwa sposoby:

Osobiście

Przynieś towar do jednego z naszych sklepów stacjonarnych wraz z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu,

Wysyłkowo

lub wyślij produkt na adres: Polar Sport Sp. z o.o. ul. Sienna 15, 31-041 Kraków z dopiskiem

Do przesyłki załącz wydrukowany formularz oraz dowód zakupu.

Dowód zakupu to: paragon lub kopia paragonu, potwierdzenie transakcji z konta bankowego lub potwierdzenia transakcji, numer zamówienia Prosimy aby reklamowane towary były czyste i suche.



3 - PRZYJĘCIE REKLAMACJI

Po dostarczeniu towaru, otrzymasz potwierdzenie przyjęcia reklamacji wraz z numerem referencyjnym Twojej reklamacji.

Mamy 14 dni

Zobowiązujemy się do przekazania Ci informacji o sposobie rozpatrzenia reklamacji do 14 dni od otrzymania przesyłki.