FAQ - najczęściej zadawane pytania.
Szybka pomoc dla kupujących w sklepie internetowym Polar Sport.
Zamówienia
Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień powyżej 350 zł. Poniżej tej kwoty dostawa do paczkomatu InPost kosztuje 13 zł, a dostawa kurierem 20 zł. Może się zdarzyć tak, że jeśli w złożonym zamówieniu jest więcej niż jeden produkt, to wyślemy go do Ciebie z kilku lokalizacji, więc paczki mogą przyjść w lekkim odstępie czasu. Finalnie status zamówienia zmieni się na “Wysłane” po nadaniu wszystkich składowych zamówienia. Realizacja zamówienia z magazynu zewnętrznego trwa do 72 h plus czas dostawy. Tak, można odebrać zamówienie w wyznaczonych sklepach, natomiast wymagana jest wcześniejsza przedpłata za złożone zamówienie. Nie da się samodzielnie edytować złożonego już zamówienia, ale jeśli chcesz w nim coś zmienić daj nam znać! Jeśli tylko nie zostało przekazane do realizacji, to wprowadzimy zmiany. Możesz to sprawdzić za pomocą numeru paczki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę. Wystarczy wprowadzić taki numer na stronie przewoźnika, a linki do stron przewoźników znajdują się także w mailu potwierdzającym wysyłkę. Podczas składania zamówienia możesz wybrać jeden z czterech sposobów płatności: Skorzystaj z linku w wiadomości, która zostanie wysłana przez operatora płatności (PayNow). Wystarczy, że wybierzesz produkt o wartości powyżej 100 zł i w wybierzesz formę płatności eRaty. Po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na stronę banku Santander, gdzie będzie można uzupełnić wniosek kredytowy. Kiedy bank zweryfikuje Twoje dane my wyślemy zamówiony towar. Więcej szczegółów dotyczących eRat Santander >tutaj >>Ile kosztuje dostawa?
Dlaczego nie dostałem kompletnego zamówienia?
Ile trwa realizacja z magazynu zewnętrznego?
Czy zamówienie można odebrać osobiście?
Czy można edytować złożone zamówienie lub dołożyć do niego produkty?
Gdzie jest moja paczka?
Jakie są sposoby płatności?
Jak ponowić szybką płatność?
Jak dokonać zakupu na raty?
PRODUKTY
Może się tak zdarzyć, że znajdziesz w naszym sklepie produkt, który jest oznaczony jako “Niedostępny”. Aby się dowiedzieć, czy jeszcze będzie dostępny skontaktuj się z nami śmiało mailowo ([email protected]) lub telefonicznie 887 22 42 49. Koszyk nie blokuje stanu towaru, więc w przypadku ostatnich sztuk może się tak zdarzyć, że inny klient kupi dany produkt w tym samym czasie. Czasem wersje kolorystyczne lub rozmiary mogą różnić się ceną w tym samym produkcie. To zupełnie normalna sytuacja. Tak, posiadamy eBony prezentowe o nominałach 50, 100, 200 i 500 zł. Dostępne są tutaj >>Produkt, którego szukam jest “Niedostępny”. Kiedy pojawi się ponownie?
Dlaczego towar w koszyku zmienił się na “niedostępny”
Dlaczego widzę różne ceny w tym samym produkcie?
Czy są dostępne bony prezentowe?
ZWROTY I REKLAMACJE
Zwrotu towaru należy dokonać poprzez formularz znajdujący się tutaj >> Tak, można przekazać zamówienie do zwrotu w jednej z naszych placówek, po wcześniejszym uzupełnieniu formularza zwrotu tutaj >> Środki za zwrócony towar z zakupu internetowego przelewane są na rachunek bankowy podawany w formularzu zwrotu, bądź jako przelew zwrotny za pośrednictwem Paynow w przypadku 'szybkiej płatności'. Odeślij zwracane produkty, a następnie zgłoś chęć odstąpienia od umowy kredytowej bezpośrednio w banku (przygotuj niezbędne dane: nr umowy kredytowej, imię nazwisko). Umowa kredytowa obejmuje całe zamówienie na łączną kwotę zamówienia. Nie ma możliwości jej edytowania, zmiany kwoty kredytu. Wyślij produkt na adres sklepu, który znajduje się na paragonie wraz z opisem problemu, dowodem zakupu (paragon, potwierdzenie płatności lub numer zamówienia) oraz twoimi danymi kontaktowymi. Możesz określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy). Prosimy, aby towar był czysty, suchy i pozbawiony nieprzyjemnych zapachów.W jaki sposób mogę zwrócić towar?
Czy mogę zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym, który zakupiłem przez sklep internetowy?
W jaki sposób i w jakim terminie otrzymam zwrot za zamówienie?
Jak zwrócić zamówienie opłacane ratami?
W jaki sposób mogę zareklamować produkt?
DANE KLIENTA
Jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem, to w zarządzaniu swoim kontem możesz edytować wszystkie dane i adresy - wystarczy kliknąć w ikonę ołówka.Jak mogę edytować swoje dane?