Wspinaczka w super cenach ponad 1000 produktów >>>

Zapisz się do newslettera i nie przegap okazji na super rabaty ZOBACZ ->

FAQ - najczęściej zadawane pytania.

Szybka pomoc dla kupujących w sklepie internetowym Polar Sport.

Zamówienia

Ile kosztuje dostawa?

Darmowa dostawa obowiązuje dla zamówień powyżej 350 zł. Poniżej tej kwoty dostawa do paczkomatu InPost kosztuje 13 zł, a dostawa kurierem 20 zł.

Dlaczego nie dostałem kompletnego zamówienia?

Może się zdarzyć tak, że jeśli w złożonym zamówieniu jest więcej niż jeden produkt, to wyślemy go do Ciebie z kilku lokalizacji, więc paczki mogą przyjść w lekkim odstępie czasu. Finalnie status zamówienia zmieni się na “Wysłane” po nadaniu wszystkich składowych zamówienia.

Ile trwa realizacja z magazynu zewnętrznego?

Realizacja zamówienia z magazynu zewnętrznego trwa do 72 h plus czas dostawy.

Czy zamówienie można odebrać osobiście?

Tak, można odebrać zamówienie w wyznaczonych sklepach, natomiast wymagana jest wcześniejsza przedpłata za złożone zamówienie.

Czy można edytować złożone zamówienie lub dołożyć do niego produkty?

Nie da się samodzielnie edytować złożonego już zamówienia, ale jeśli chcesz w nim coś zmienić daj nam znać! Jeśli tylko nie zostało przekazane do realizacji, to wprowadzimy zmiany.

Gdzie jest moja paczka?

Możesz to sprawdzić za pomocą numeru paczki, który znajduje się w mailu potwierdzającym wysyłkę. Wystarczy wprowadzić taki numer na stronie przewoźnika, a linki do stron przewoźników znajdują się także w mailu potwierdzającym wysyłkę.

Jakie są sposoby płatności?

Podczas składania zamówienia możesz wybrać jeden z czterech sposobów płatności:

  • szybki przelew / Blik / karta kredytowa (obsługiwane przez PayNow)
  • płatność przy odbiorze
  • tradycyjny przelew
  • eRaty (obsługiwane przez bank Santander)
Jak ponowić szybką płatność?

Skorzystaj z linku w wiadomości, która zostanie wysłana przez operatora płatności (PayNow).

Jak dokonać zakupu na raty?

Wystarczy, że wybierzesz produkt o wartości powyżej 100 zł i w wybierzesz formę płatności eRaty. Po potwierdzeniu zamówienia zostaniesz przeniesiony na stronę banku Santander, gdzie będzie można uzupełnić wniosek kredytowy. Kiedy bank zweryfikuje Twoje dane my wyślemy zamówiony towar. Więcej szczegółów dotyczących eRat Santander >tutaj >>

PRODUKTY

Produkt, którego szukam jest “Niedostępny”. Kiedy pojawi się ponownie?

Może się tak zdarzyć, że znajdziesz w naszym sklepie produkt, który jest oznaczony jako “Niedostępny”. Aby się dowiedzieć, czy jeszcze będzie dostępny skontaktuj się z nami śmiało mailowo ([email protected]) lub telefonicznie 887 22 42 49.

Dlaczego towar w koszyku zmienił się na “niedostępny”

Koszyk nie blokuje stanu towaru, więc w przypadku ostatnich sztuk może się tak zdarzyć, że inny klient kupi dany produkt w tym samym czasie.

Dlaczego widzę różne ceny w tym samym produkcie?

Czasem wersje kolorystyczne lub rozmiary mogą różnić się ceną w tym samym produkcie. To zupełnie normalna sytuacja.

Czy są dostępne bony prezentowe?

Tak, posiadamy eBony prezentowe o nominałach 50, 100, 200 i 500 zł. Dostępne są tutaj >>

ZWROTY I REKLAMACJE

W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Zwrotu towaru należy dokonać poprzez formularz znajdujący się tutaj >>

Czy mogę zwrócić produkt w sklepie stacjonarnym, który zakupiłem przez sklep internetowy?

Tak, można przekazać zamówienie do zwrotu w jednej z naszych placówek, po wcześniejszym uzupełnieniu formularza zwrotu tutaj >>

W jaki sposób i w jakim terminie otrzymam zwrot za zamówienie?

Środki za zwrócony towar z zakupu internetowego przelewane są na rachunek bankowy podawany w formularzu zwrotu, bądź jako przelew zwrotny za pośrednictwem Paynow w przypadku 'szybkiej płatności'.

Jak zwrócić zamówienie opłacane ratami?

Odeślij zwracane produkty, a następnie zgłoś chęć odstąpienia od umowy kredytowej bezpośrednio w banku (przygotuj niezbędne dane: nr umowy kredytowej, imię nazwisko). Umowa kredytowa obejmuje całe zamówienie na łączną kwotę zamówienia. Nie ma możliwości jej edytowania, zmiany kwoty kredytu.

W jaki sposób mogę zareklamować produkt?

Wyślij produkt na adres sklepu, który znajduje się na paragonie wraz z opisem problemu, dowodem zakupu (paragon, potwierdzenie płatności lub numer zamówienia) oraz twoimi danymi kontaktowymi. Możesz określić swoje oczekiwania co do sposobu realizacji reklamacji (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy). Prosimy, aby towar był czysty, suchy i pozbawiony nieprzyjemnych zapachów.

DANE KLIENTA

Jak mogę edytować swoje dane?

Jeśli jesteś zalogowanym użytkownikiem, to w zarządzaniu swoim kontem możesz edytować wszystkie dane i adresy - wystarczy kliknąć w ikonę ołówka.